In het begin moet je uitgaan van 2200 bruto

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1120456/2

Dat kan oplopen tot 6000 bruto

http://vacatures.trovit.nl/salaris/hbo-ict
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof niet dat je dit zomaar kunt zeggen.
Aangezien dit van erg veel factoren afhankelijk is, kan niemand je hier een eenduidig antwoord op geven. Hieronder staat wel een site waar je een salaris indicatie mee kunt berekenen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens onderzoek van Elsevier ligt het salaris, anderhalf jaar na het einde van de opleiding, na een Hoger Informaticaopleiding (HBO) op 1835 euro netto, dat is 16% meer dan na een gemiddelde HBO studie (en de een na op hoogste beloning van de HBO studies)

Het gemiddelde netto salaris na 5 jaar ligt volgens dat onderzoek op 2625 euro netto (dat lijkt mij persoonlijk aan de hoge kant).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.loonwijzer.nl kan je kijken hoeveel je verdient in een bepaald beroep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt per bedrijf.

Ik ben begonnen met 2000,- en is 5 jaar opgelopen tot 2650,-

Toegevoegd na 33 seconden:
(Kijk ook naar wat je er nog bijkrijgt, zoals in mijn geval bv leaseauto met tankpas)
12 jaar geleden
walter
12 jaar geleden
Bruto.
Netto krijg ik zo'n 1800/mnd (incl bijtelling voor mijn auto, dat kost me zo'n 200,-/mnd