Als ik mijn laptop aansluit op stekker maakt hij een piepend geluid?

Als ik dan probeer in bed verder te gamen en batterij is plat moet ik hem opladen maar door de kabel er in te steken horen ze het soms, het is een zeer hoge pieptoon. Mijn laptop is van medion ...

Groetjes Kenneth

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt het geluid niet uit de externe voeding?

Het beste antwoord

Dit is een alarmsignaal. Zo weet je dat je netvoeding aan of uit gaat. Je kunt dit in je Bios uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is het beter op te slapen dan te gamen in de eerste plaats. zonder slaap rusten je hersenen niet en als je dit elke dag doet kan je er psychische problemen aan overhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de toets op je computer waar "mute" (een icoontje met een luidsprekertje met een streep er doorheen) staat indrukken VOORDAT je de netstroomkabel erin doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad een alarmsignaal wat aangeeft dat de netstroom wordt aangesloten of losgekoppeld. Mijn Packard Bell doet het ook.