Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

de startbalk van mijn computer zit links in plaats van onderin, hoe kan ik dit veranderen?

De blauwe startbalk (waar de klok enz. in staat) staat nu links tegen de kant aan in plaats van onderin. Dit is erg irritant!!!
Hoe kan ik dit veranderen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt hem weer naar onderen slepen. Klik op een leeg stukje en houd de knop ingedrukt. Sleep de balk nu naar de onderkant van je scherm.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijvoorbeeld op de klok, dat werkt ook. Klik op de klok en sleep waar je hem wilt hebben.
bamibal
12 jaar geleden
Mooi!

Andere antwoorden (3)

Op de balk klikken met je linker muisknop. Vasthouden en slepen naar de onderkant van je scherm.
Voila.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toppie
Plots is de snelstart startbalk hoger, of is die verdwenen of zit links boven of rechts op het scherm. Normaal staan er net naast start 2 verticale stippel lijntjes en ook rechts van de serie geplaatste pictogrammen. Door nu met de muispijl op de stippel lijntjes te gaan staan en de linker muisnop ingedrukt te houden kan men en stippel lijntjes naar alle kanten verslepen.

Uit eigen ervaring hielp het opnieuw opstarten van mijn computer ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om dit te voorkomen (dat de taakbalk verspringt): Ga op de taakbalk staan (leeg stukje), rechtermuisknop, dan verschijnt er een luxaflexje, kies dan voor "lock the taskbar" (of het equivalent in het NL)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding