Hoe kan ik ios 5 downloaden als internet wegvalt?

Bij het downloaden van ios 5 komt er na een kwartier een foutmelding dat de netwerkverbinding is uitgevallen en dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ik heb dit 4 x geprobeerd maar nee
Nu heb ik ios 5 van internet gehaald en geopend in itunes. Alles goed en ineens krijg ik foutcode 3002

Ik wil ios 5
Hoe moet ik dit aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die foutcode ligt bij Apple omdat de hele wereld op hetzelfde moment die update probeert te downloaden. Probeer het over een uurtje nog eens, of anders morgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de zoveelste keer, de servers van Apple zijn op dit moment erg overbelast waardoor je die foutmelding dus krijgt, omdat namelijk de halve wereld IOS 5 binnen probeert te krijgen. Dus ik adviseer je het probeer het op een later tijdstip opnieuw en heb geduld.