Bestaan er NEDERLANDSE boeken over Windows Server 2008 R2? Wie vindt nederlandse handleidingen?

Ik ga een opleiding windows server 2008 volgen, maar ik wil me eerst heel goed voorbereiden; bestaan er op internet of andere kanalen nederlandse boeken over windows server 2008? De boekenreeks "for dummies" die op internet staan zijn allemaal in het engels spijtig genoeg.

Bestaan er zo geen goede handleidingen op internet in het nederlands? Of pdf boeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
idd alle termen en procedures zijn allemaal in het engels dus het is eigenlijk makkelijker om het in het engels te leren dan hoef je geen vertaal slag te maken

Antwoorden (3)

Tot mijn verbazing bestaat er inderdaad zo'n boek:
http://www.comcol.nl/detail/65816.htm

Ik zou je echter willen adviseren om een Engels boek te nemen: Als je hier professioneel mee aan de slag gaat zul je merken dat vrijwel alle bedrijfsomgevingen voorzien zijn van engelstalige servers.

Toegevoegd na 2 minuten:
edit: Ik zie dat het boek wel de engelstalige versie van het OS behandelt. Evengoed is een goede kennis van de engelse taal wel een enorme pré in de IT wereld, hou daar rekening mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor bij boese en kemink op de oude gracht in Utrecht

Toegevoegd na 1 uur:
En daarnaast kun je ook op boeken en server2008 (eventueel R2) googlen komt er zat naar boven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met de uitgaven van Academicservice.nl. Het boek, dat je zoekt kun je vinden via de URL:http://www.academicservice.nl/site/ict/details.html?prod=20070091 en kost EUR. 65,00.