Wat is het verschil tussen teamviewer hd pro en teamvieuwer hd free?

Ik wil dat even weten want als pro veel beter is dan ga ik die kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Daarmee, dus met 'pro' moet je wel mee oppassen want je hebt geen licentie van de Buma en ze krijgen van elk apparaat de serienummers opgestuurd - hoé dan ook!
In het inmeldscherm dat bij 1e in-gebruikneming wordt getoond moet je, behalve behalve datum+klok nu ook nog je naam, woonplaats en Buma-registratienummer ingeven maar die kun je ook op 0000 zetten: dat begrijpen ze wel.
Free-apparatuur bevat geen naam+woonplaatsvragen in het 1e menuscherm en bevatten een beperking: sommige uitvergrotingen bij grote pixelsopslag werkt niet en in pro-apparaten weer wel.
Bovendien heeft 'pro' nóg voordeel als je apparaat gestolen wordt want er zit binnenin een piepklein minuscuul klein batterijtje in dat jouw naam tot in alle eeuwigheid der eeuwigheden zal bewaren én: jouw naam wordt ook op alle stickies in bestanden erbij geschreven voor het auteursrecht - dat doen free-apparaten niet.
In de Wet op Auteursrecht is de maker van een foto goed beschermd - maar een cameraman is dat NIET en daarom worden in video's altijd BEDRIJFSNAMEN ingesteld als de rechthebbende van het beeldmateriaal.
Het is maar wat je ermee wilt gaan doen? Als je boef bent òf, je wilt in Suriname of in Syrië nog politiek beladen onderwerpen opslaan dan heb je de 'free' uitvoering daar dus echt wel benodigd lijkt me zo - maar in andere gevallen lijkt me de 'pro' uitvoering toch iets veiliger en ook met meer toegestane scherpte in uitvergrotingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk maakt het niet uit
het merendeel van de werking is hetzelfde
je krijg bij de pro een configurable teamviewer setup die je aan je klanten kan geven waarop je je eigen logo mag zetten
en naar gelang de versie kan je vanaf meerdere pc de host zijn
natuurlijk kan je beperkt mensen toevoegen op de gratis versie
op een gegeven moment wordt de lijst klanten te lang en krijg je de melding
wij vermoeden dat u commercieel werkt
dat is mij wel overkomen ;)
Alles blijft nog wel werken maar ik vermoed dat je op een gegeven moment wordt geblokkeerd.
als ze echt merken dat je erg lang en erg veel "klanten" hebt

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou het ook graag kopen maar 500 euro voor een single licent is wel erg prijzig helaas en er is gen amateur prijs of spaar programma of zoiets
capthavoc
12 jaar geleden
Het verschil zit in het doel waarvoor je het gebruikt voor je bedrijf om geld te verdienen of om je “moeder” met een computer probleem te helpen

TeamViewer Pro is bestemd voor commercieel gebruik. De gratis versie is uitsluitend voor niet-commercieel gebruik. Zie bron 1

De TeamViewer Pro HD is een versie speciaal voor de Apple Ipad en kost € 99,99 de Teamviewer Pro is voor de Apple Iphone en kost € 79,99. Door klikken bij bron 1 naar de itunes store

De Versie voor een PC kost € 499,- en de versie waarbij je de software van je eigen logo kunt voorzien € 999,- bron 2

De prijs van de Apple versie valt mij erg mee. Maar er zijn meer spelers op deze markt, voor een overzicht zie wikipedia bron 3

Toegevoegd na 2 minuten:
Het aanpassen van het logo is volgens mij pas vanaf de €999 versie mogelijk.