Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de lay-out van mijn bibliotheken aanpassen in windows 7?

Ik heb 'mijn documenten', 'mijn muziek', 'koppelingen' e.d. naar de d-schijf verplaatst, alleen doet 'mijn afbeeldingen' nu een beetje vreemd in de bibliotheek. Hoe krijg ik de lay-out net zoals bij 'mijn documenten'? (Zie afbeelding voor duidelijkheid)
Ps: de zwarte vlakken zijn alleen tegen de privacy

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat vooral om de koppen 'Mijn afbeeldingen (2)' en 'Openbare afbeeldingen (1)'

Toegevoegd na 15 minuten:
Het ziet er naar uit dat de koppeling van 'mijn documenten' gelijk doorverwijst naar 'mijn documenten', maar 'mijn afbeeldingen' dit niet doet. Deze laat eerst zien welke mappen opgenomen zijn in de bibliotheek van 'mijn afbeeldingen'. Pas als ik weer verder klik, verdwijnt de kop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

volgens mij kun op beeld weergave drukken en dan grote pictogrammen. ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuses, het ging niet om de grootte van de pictogrammen, maar om de koppen bovenaan ;)
Verwijder de map: c:\gebruikers\openbaar als het niet bestaat kan hij het wss ook niet weergeven ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar dan heb ik nog wel de kop 'Mijn afbeeldingen (2)' ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet dat je links op 'AFBEELDINGEN' klikt en jij naar 'MIJN AFBEELDINGEN' wil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, alleen laat 'DOCUMENTEN' gelijk 'MIJN DOCUMENTEN' zien.
Daarentegen doet 'AFBEELDINGEN' een tussenverwijzing die niet gelijk naar 'MIJN AFBEELDINGEN' gaat, maar eerst de twee locaties laat zien die de bibliotheek bevat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding