hoe zet je een beveiliging op een bepaalde site alleen voor mijn computer

ik wil een paar websites vergrendelen dat je niet naar die website kunt onze computer is nogal traag en dat komt omdat je soms iets download bijv. torentz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
als de pc traag is, kun je beter dingen gaan verwijderen op de harde schijf, extra geheugen inzetten of iets dergelijks.
Alleen een site blokkeren gaat niet zoveel effect hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van torrents downloaden wordt pc niet traag opzich. Of bedoel je dat niet? Kan je niet beter het torrent programma (uTorrent, Vuze bijv.) er af halen als je niet wilt dat er torrents gedownload worden.

Antwoorden (1)

Bekijk de volgende link, hier staat precies omschreven hoe je deze kan blokkeren.

http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en-tricks/9228-blokkeren-van-ongewenste-websites-via-de-windows-host-file.html

Toegevoegd na 4 minuten:
In Internet explorer kan het volgens mij ook. Klik hiervoor op internet opties en ga naar het tabblad inhoud. Bovenaan zie je 'internet restricties' staan, dit wijst zich verder vanzelf.

Of je installeert een Firewall zoals deze:
http://www.radiance.m6.net/index.html

Waarmee je ook allerlei ongewenste dingen kan blokkeren