Windows 7 Productcode...waar kan ik die terugvinden?

Ik heb een Windows 7 cd (Home Premium 64 bit), maar de productcode hiervan ben ik kwijt.
Ik heb op dit moment Windows Vista, maar ik wil die 7 installeren.
Staat de productcode soms ergens op de cd of is die ergens anders te vinden?

4.6K

Het beste antwoord

Op deze website kunt U mogelijk contact opnemen:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/help/getting-started

Ik weet,dat er een mogelijkheid bestaat om telefonisch contact met Microsoft (Nederland) te krijgen.
Verder bestaat nog de mogelijkheid,om door middel van op de volgende website nog het e.e.a. te vinden :

http://www.microsoft.com/nl-nl/howtotell/default.aspx

Vergeet daar niet op (meer info) Licenties te drukken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De productcode staat word meestal op een sticker meegeleverd die je vervolgens op je pc moet plakken.
Het kan best zijn dat die productcode met een sticker op 1van je computers geplakt zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
nee hij stond op het hoesje maar die heb ik waarschijnlijk per ongeluk weg gegooid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je het vergeten naar mijn idee. De code is belangrijk de cd niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je die hebt weggegooid, heb je een probleem tenzij hij al op een PC zou staan dan kan je door middel van een keyfinder hem nog opsporen.. Sorry man..
peterjbruins
12 jaar geleden
waar kan zon keyfinder krijgen/downloaden?
Als je de sticker met productcode kwijt bent en die Windows staat niet ergens geinstalleerd is je CD in principe waardeloos.

Toegevoegd na 1 minuut:
De code staat niet op de cd. Alle OEM cd's zijn kopieen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de code op een sticker hebt kan je een OEM CD tig keer op een PC installeren, geen probleem zelf ook zat gedaan. Alle OEM cd's zijn kopieen. Ofwel als de key in de cd weggeschreven zou zijn zou elke cd een aparte cd zijn geen kopie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen de OEM cd's zijn kopieën, ALLE windows cd's zijn kopieën. Ze zijn allemaal identiek, allen de sleutel verschilt, en als je die echt kwijt bent, kun je het schudden.
Gewoon even bellen met hun je krijgt een computer aan de lijn met wat vragen: heb je deze cd al eerder op een computer gezet ect. En dan geven ze je gewoon een nieuwe code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft zal nooit zomaar een product code geven.
Wie zegt dat jij kan aantonen dat je werkelijk die cd origineel hebt? of zelf gekocht hebt?

Wellicht als je de bon hebt, dat je dan wat kunt, maar ben er bang voor..

Ik ben bang, gezien het Microsoft is, dat ze je laten betalen voor een nieuwe code, die je dan met de CD kan gebruiken...

Helaas is dit hoe Microsoft zaken doet..