Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apple MacBook

Ik ben van plan een MacBook te kopen. Het budget zit goed. Wat is beste koop? ( voor over het algemeen gewoon laptop gebruik, geen moeilijke grafische dingen) heeft ook iemand (goede) ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Als je geen zwaar grafisch werk doet is een normale MacBook prima. En als je de laptop vaak mee neemt onderweg, is een MacBook air wellicht ook een goede optie. Iets duurder, maar wel veel lichter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima antwoordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Heb je geld over, dan is een air wel zo fijn! Lekker handzaam en licht! Veel plezier er mee! Werkt een stuk prettiger dan Windows!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord, maar een MacBook Air is goedkoper;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macbook Air goedkoper? Nee. De 11" Macbook Air is net zo duur als de 13" Macbook, maar wil je de 13" Macbook Air dan ben je 1299 euro kwijt. Dus duurder.
Koop een Macbook en je zult er geen spijt van krijgen. Werkt goed en ziet er prachtig uit. Wordt nog leuker als je kennissen hebt met een Apple, kun je weetjes uitwisselen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Macbook is daar goed genoeg voor qua prestaties, maar wil je ook toetsenbordverlichting en een metalen unibody behuizing dan zul je toch voor de Macbook Pro moeten gaan. Ik heb een Macbook Pro 15" van een jaar oud, toentertijd gekozen om z'n betere prestaties omdat ik wel grafisch bewerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
loop gewoon een Apple Centre binnen en daar kun je alle modellen uitproberen, deskundig personeel is aanwezig en je kunt ze alles vragen wat je wilt.
Kom daar maar es om bij de doorsnee laptop aanbieders.
Ik weet zeker dat je dan zult slagen.
(Lees meer...)
Bronnen:
13 jaar geleden
Ik raad je aan om je MacBook wel bij een erkend Apple Dealer of online bij de Apple Store te kopen. Prijzen verschillen toch nauwelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De macbook...
Ik weet nog goed..
Ik zocht een pc en liep een ''icenter'' binnen...
En werd verlieft..
Heb m gekocht en het is de nicete laptop ter wereld..
EN JAH MENSEN!!! het is een pc!
Pc is:
Personal Computer.
Vertaling: Personlijke Computer.
Dus ja of het nu windows/mac/linux is het is en blijft een pc.
;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Hij is al besteld..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding