Hoe krijg ik foto`s die mij via de mail opgestuurd worden in mijn afbeeldingen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
98.8K
Kimath
13 jaar geleden
wat is je mailprogramma?

Het beste antwoord

Dat hangt af van je mailprogramma én of de foto's als bijlagen zijn meegestuurd of als afbeeldingen aan het e-mailbericht zijn toegevoegd. In programma's als Windows Mail en Outlook Express open je het e-mail bericht en klik je op Bestand>Bijlagen opslaan. Daarna kies je de map waarin je de foto's wilt opslaan. Dat lukt niet wanneer de foto's als afbeeldingen in het bericht zijn meegestuurd. Dan open je de e-mail en klik je met je rechtermuisknop op een fotobestand dat in het venster "Bijlage" staat, kiest voor "Opslaan als" en slaat het bestand op in een map naar keuze.
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rechtsklikken op de foto en opslaan in de juiste map.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de rechtermuisknop op het bestand klikken en bewaren op de door u aangeduide lokatie = opslaan als:(versie bestand jpg of bmp...) en lokatie aanduiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je het "knipprogramma" als icoontje onder in je werkblad hebt staan.(ovaal wit schijfje met blauwe schaar) Je ontvangt een email bericht in Outlook met daarin een foto waar je niks mee kunt. Die foto is gewoonlijk veel te groot van formaat om te verwerken. Gebruik het liggende schuifbalkje rechts onderaan in je Outlook bericht om die foto te verkleinen (bv. 40%) tot hij geheel zichtbaar in beeld is. Klik nu op het "Knipprogramma" onder in je werkbalk. Je krijgt dan rechts een klein schermpje te zien met het meest linkse knopje "Nieuw". Klik hier op. Dan wordt het beeld wazig. Ga nu met het kruisteken dat verschijnt naar de linker bovenhoek van je foto. Blijf iets binnen de rand om valse lijnen te voorkomen. Houd de muisknop vast en beweeg de muis naar de rechter hoek onderin. Zorg dat je de hele foto zo in beeld krijgt. Dan krijg je een nieuw beeldschermpje te zien van het knipprogramma, waarbij je op "Bestand" klikt en twee regels naar beneden op "Opslaan als..." Selecteer nu de map waar je de foto in wilt opslaan. Geef een unieke naam op bij "Bestandsnaam" en sla de foto op. Sluit het Knipprogramma af door op "Nee" te drukken. U bent nu klaar. Een beetje omslachtige methode, maar het werkt perfect. Heb je het eenmaal onder de knie dan is het een fluitje van 'n cent. Jean 2019