Activex, ik wil deze downloaden, free ware, maar als ik dit via cnet wil doen, duizeld het mij van de mogelijkheden.

Kan iemand mij exact aangeven hoe, welke enz. ik moet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

op sommige websites wordt er soms gevraagd of je activex onderdelen wilt installeren vaak is het bezoeken van een pagina voldoende om activex al te installeren
je moet allen effen toestemming geven
het is niet een zodanig apart programma dat je het moet installeren via een freeware pagina of zo of via en aparte website
java bijvoorbeeld en flash player zijn ook voorbeelden daarvan
vaak als je en pagina bezoek zoals spellen site dan wordt er meestal wel opgemerkt dat je geen flash of java hebt en wordt je vanzelf naar de juiste site geleid om het te downloaden
dat hoeft meestal 1 keer en daarna wordt er vanzelf geupdate en bijgewerkt

activex is eigenlijk met code op webpagina en niet en apert programma dat je moet zoeken op een aparte website
je hoeft alleen toestemming te geven en het te downloaden en te installeren
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ActiveX zou je eigenlijk niet moeten willen, want dat is hetgeen wat IE zo kwetsbaar maakt voor malware.

Gebruik in plaats hiervan bijvoorbeeld beter Firefox als webbladeraar.