wie weet welke drivers ik nodig heb om mijn stickje te kunnen uitlezen?

Na een upgrade naar win7 kan ik mijn stick niet uitlezen.

Op de onderstaande site staan een heleboel drivers etc. welke kan het zijn?
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/updates/index.aspx?l=nl_NL&m=VGN-AW21M_H&os=10

Toegevoegd na 20 uur:
Vraag: hoe heet de Harware die bij de Memory stick hoort?
Er gaat géén indicatielampje branden als ik hem plaats.
In apparaatbeheer staat nergens een uitroepteken. Ik weet alleen niet hoe zoiets heet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Een usb stickje ??
die heeft geen driver nodig
wat is het probleem precies wordt ie niet gezien of wordt ie wel gezien maar kan je hem niet lezen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, een memorystick, maar het lukt me niet de juiste drivers te downloaden. Als ik het stickje in het apparaat duw, gebeurt er niets!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet in Windows het geluid hoort van aangekoppelde hardware, dan is of de USB-stick óf de USB-poort niet in orde. In het laatse geval wil wel eens helpen om opnieuw te starten met de USB-stick in de USB-poort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, géén geluid. In app.beheer staat bij schrijfstation vermeld dat het app. correct werkt, alle stuurprog. zijn bijgewerkt... Ik zal het hele app. verwijderen en opnieuw opstarten...

Het beste antwoord

Vaak heb je n cd erbij gekregen of kan je deze downen van hun site. Anders kan je n universele driver proberen... Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk gehad, de driver stond 'gewoon' op de site, alleen onder een andere noemer dan ik zocht. Veel beter dan "Driver Whiz, Max of Genius" te gebruiken want die zijn meestal commercieel en moet je betalen.

Andere antwoorden (1)

Je kunt het programma Driver Genius gebruiken. Die doorzoekt je hele computer naar hardware en zet dan de nieuwste drivers voor je klaar. Downloaden, installeren en je bent helemaal up to date.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is net als Driver Whiz een commercieel programma en niet de Driver waar ik naar verwijs. Weet je hoe de Hardware voor die opening heet in apparaat beheer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is voor elke stick verschillend, maar meestal staat het onder Schijfstations. Driver Genius vindt de juiste driver als Windows 7 deze zelf niet op internet kan vinden. En ja, dat is een commerciëel programma, waar ik al heel veel plezier aan heb beleefd, want het houdt je computer up to date.