ik heb een nightvision webcamera maar vind geen software? er staat geen fabrikant op niets kan iemand me helpen aub wordt er gek van!!

Toegevoegd na 1 uur:
Dank u ik had die link al geprobeert werkt ook niet heb nl windows7 echt om gek van te worden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iet er aardig uit (voor die prijs zeker!)

Het beste antwoord

Ik vreesde het al: alleen Vista drivers. Als jij W7 gebruikt kun je de camera naast mijn twee HP scanners zetten, want daarvoor is ook geen W7 driver beschikbaar. Het internet staat bol van klachten hierover. Koop dus nooit een HP scanner, als je denkt t.z.t. over te gaan naar een nieuwe Windows versie, want dan werkt je HP scanner niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De camera lijkt sterk op de Kinamax nightvision camera:
http://www.amazon.com/gp/product/B000BEZVEA/sr=8-1/qid=1150554953/ref=pd_bbs_1?_encoding=UTF8

De drivers vind je hier: http://www.kinamax.com/product/Drivers.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al geprobeerd met compatibiliteitsinstelling? Installeren en vervolgens 'rechts klikken', 'compatibiliteitsproblemen oplossen' en enkele instellingen uitproberen.