Een dictator is een product zoals :

alles wat te maken heeft met het sluiten, geruisloos opvangen en vastzetten van deuren.

Bouwkunde omvat de wetenschappelijke kennis en techniek met betrekking tot het bouwen van alles wat voor bewoning of huisvesting van mensen en hun bedrijvigheden bedoeld is. Het kan boven ook een naam van een opleiding zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een dictator
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een dictator natuurlijk.