Hoe ligt procentueel gezien het gasverbruik van een gemiddeld gezin in 2007 t.o.v. 2008?

14 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Procentueel? Wat bedoel je daarmee.
Rudolf
14 jaar geleden
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben pas nieuw en had je reactie eerlijk gezegd nog niet opgemerkt, maar hier mijn antwoord. 2008 kende een strengere winter dan 2007.
Ik wil graag weten hoeveel % meer gas een gemiddeld gezin in 2008 heeft verbruikt t.o.v. 2007.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rudolf
14 jaar geleden
De betreffende tabellen zijn van een enkele persoon die zijn verbruik in kaart heeft gebracht. Ze geven wel een indicatie, maar zijn niet representatief voor het gasverbruik in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie na je opmerking dat je helemaal gelijk hebt. Scherp

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat er vrij weinig verschil in zal zijn. Je kan wel wat besparen door wat korter te douchen, en de verwarming een graadje lager te zetten, maar dat levert denk ik geen grote besparing op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe het gemiddelde gasverbruik is zou ik eigenlijk niet weten. en vind ik eigenlijk ook niet belangrijk. Het enige dat ik weet is dat ik geregistreerd alleen al in de eerste volle week van 2009 42 euro aan gas verbruikt heb. En dit vind ik wel erg veel...

Maar goed. Het was toen ook 's nachts -19 graden en overdag -12...