wat moet ik nu doen met mijn senseo hd 7830

wat raad u mij nu aan

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (10)

Gewoon doen wat Meneer Philips vraagt.Opsturen en laten herstellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk eens bij de andere vragen over Senseo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Indien hij behoort tot de bewuste reeksen (zie website) zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Als er echt iets gebeurt is Philips niet meer aansprakelijk en jij wel, want door je vraag hier te stellen was je wel degelijk op de hoogte van de potentiële gevaren , verbonden aan typy hd 7830.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik raad u aan hem weg te gooien en een fatsoenlijk koffiezet aparaat aan te schaffen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
koffie zetten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Safety first !

Dus doen wat Philips verlangt en betaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekker opsturen!
Al is 't maar op extra garantie! ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon koffie blijven drinken, en geen zorgen maken.
Als je merkt dat je wat veel kalk in het waterbakje hebt, met schoonmaakazijn een paar keer doorspoelen (en nog een hele bak schoon water erdoorheen spoelen daarna). Dan is het ding zeker goed ontkalkt, en is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inruilen voor een ouderwetse koffie-pruttelaar. Is gezelliger en lekkerder! (vind ik dan dus he)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opsturen en dan kun je geen koffie meer maken.
Koop een espresso potje. Dan wil je nooit meer iets anders!