Wat is een goede (reis)handdoek; klein, sneldrogend en vooral: superabsorberend?

En het liefste niet van allerlei vreemde materialen, moet wel leuk blijven :)
Ik vond er zelf al een paar, maar heb geen ervaring met dit soort handdoeken, en de prijsverschillen zijn groot. Dus misschien hebben jullie ideeën?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Deze week is er bij xenos een in de aanbieding die klein en niet duur is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Pocket Towel van Sea to Summit bij As Adventure . Duur maar zeer handig. Niet groter dan een gsm hoesje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loop eens bij b.v. bever sport binnen, er zijn inderdaad 100 verschillende soorten, voor elk budget wat wils. Als het goed is kunnen ze je daar perfect voorlichten.
Ikzelf neem altijd zo'n enorme badhandoek mee, maarja ik maak me geen zorgen om gewicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gaat vooral om superabsorberend, ik heb niets over gewicht gezegd. En een gewone badhanddoek is dat niet, en microvezel handdoekjes vaak wel.