Waar kun je dierenzeepjes kopen die als je ze in daglicht zet een vachtje krijgen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
2.6K

Antwoorden (6)

Ik weet dat het geen antwoord is maar: Bestaan die????
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een koffieshop?

Dierenzeepjes die een vachtje krijgen? En daarna kun je ze weer als zeep gebruiken en de volgende dag zit er weer een vacht op?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die kun je nergens kopen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt Fuzzy Wuzzy zeep. Je kunt het online kopen via de site in de link. Overigens ook bij diezelfde winkel via Amazon.com en op Ebay met zoekterm fuzzy wuzzy.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hou op hoor, zoiets bestaat echt!?!
Nooit geweten dat dit bestond! Wel super leuk als verjaardagscadeau voor mijn zusje ;) Bedankt voor de vraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een dierenzeepje koopt en je smeert hem in met jam dan kun je hem in het daglicht zetten en als je hem maar lang genoeg laat staan krijgt ie een heel leuk groen vachtje