waarom heeft super de boer net nieuwe pasjes voor de rocks terwijl ze weten dat ze zijn overgenomen door de jumbo.???

net allemaal nieuwe pasjes, ik ben mooi aan het sparen voor de rocks. waarom veranderen ze de pasjes als ze toch dit jaar allemaal jumbo worden.
kunnen wij nog wat met die super de boer pasjes straks

14 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Bij het krijgen van de nieuwe pas heb ik het in de winkel gevraagd. Men zei dat ze aangevraagd waren voordat ze werden overgenomen. En hele reorganisatie zou nog goed 3 jaar gaan duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ook als aandelen zijn overgenomen hoeft dat niet te betekenen dat de bedrijfsnaam of bedrijfsvoering meteen veranderen. Kijk b.v. naar de HEMA, je merkt daar ook niet veel van dat ze nu in Engelse handen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De actie van het veranderen van de pasjes was al ingestart voordat ze wisten dat ze overgenomen werden. Ik denk dat ze tzt wel gaan melden wat er emt de pasjes gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is natuurlijk zo, zoals hier ook al gezegd is dat zo'n reorganisatie nog wel even tijd kost. Daarnaast zal die actie inderdaad al begonnen zijn geweest voordat er uitsluitsel was over Jumbo.

Dan nog is Rocks van stichting Rocks en niet alleen van Super De Boer, ook Texaco neemt deel. Misschien is het dan ook wel heel simpel om in de toekomst de Rocks op te heffen, alleen inwisselbaar en spaarbaar te maken bij Texaco, of er nieuwe bedrijven aan toe te voegen waar de klanten kunnen sparen / inwisselen.