Weet iemand een manier om een gigantische surprise te maken?

Ik zit te denken aan een olifant van 1.70 hoog. Mijn grootste probleem naast de techniek is het transport van mijn werkruimte naar huis in de trein en op de fiets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Het beste antwoord

Neem een plastic 4 meter lange afvoer pijp, (regenpijp) te koop bij elke bouwmarkt,
zaag het in 4 gelijke stukken, dit zijn de poten. (die kun je met een verf spuitbus kleuren, misschien licht schuren dat het beter houd...
Het lijf maak je van papier-maché en kippengaas, of van een super grote ballon (zo een met een elastiek eraan waar je rijst in kan doen)

het hoofd maak je ook van papier-maché maar dan met een "gewone" grote ballon de slurf kun je maken van een oude stofzuigerslang (kringloop winkel) of als je het niet vind van een dikke buigzame plastic pijp. De slagtanden kan je maken van een pvc pijp.
En de oren kunnen gemaakt worden van stevig karton..

Vergeet de kado's niet ergens in de olifant te stoppen.

En o ja de voeten zou je ook met papier mache kunnen maken, maar ik weet niet of dat makkelijk te bevestigen is.
Zal je even kunnen bekijken..

Hoop dat ik je heb kunnen inspireren!

Veel succes met de olifant!

Toegevoegd na 2 minuten:
Het vervoer? Vraag even aan een kennis of vriend, collega of diegene je wilt bregen...Je hebt misschien wel een busje nodig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk +1 maar hoe gaat ie nou mee op de fiets en in de trein?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je creatieve idee

Andere antwoorden (7)

Wat let je om een pracht van een olifantenpak te maken en daar zelf in te gaan zitten? Daarmee los je het transportprobleem en de techniek ook op.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) goed idee!! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was ook mijn eerste inval toen ik naar het plaatje keek. :-)
itsme
14 jaar geleden
Dat kan een pijnlijke ervaring worden als het op verkeerde manier wordt uitgevoerd :-)
Maar als je er uit bent gestapt kan je het alsnog laten ontleden toch?
Héél erg leuk idee!!!!!!

Hier kan je een aanhanger huren: http://www.boedelbak.nl/?gclid=CKLUg7XOsJ4CFQaF3godGUi0kg

Suc6!!! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou een vouwbare kunnen maken. Heb je twee rechterhanden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer een opblaas olifant te maken.
kan mee in je tas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Superidee!

Kun je het voor die tijd niet eerst (een dag van tevoren ofzo) bij de buren afgeven/afleveren? Dan is het transport naar het adres waar je je sinterklaasfeest hebt in ieder geval niet meer zo omslachtig op dat moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou......, als je de olie er éérst uit laat lopen wordt het vervoer al een stuk minder problematisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op www.hobby.blogo.nl voor heel veel suprise ideeen

succes.!