Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds ik 'n toyota aygo heb zie ik veel aygo's en voorheen niet. hoe noem je dit verschijsel?

dit komt bij veel dingen voor. bv. 'n lange zwarte jas of bruine hoed of 'n bepaald hondenras. soort selectief kijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen naam voor is moet die zeker uitgevonden worden want het is toch een bekend verschijnsel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Herkenning en is in feite projectie...

Toegevoegd na 18 minuten:
Kappers zien kapsels, homo´s zien homo´s enz enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de wet van murphy .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh??? nee joh... dat is "Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha huh?? uhh ja ik was een beetje snel je hebt gelijk Cindy vergissing ,die wet sprong in mijn gedachten ,bedankt hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haastige spoed is... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahha ja is zelden goed .
selectieve perceptie

http://www.goeievraag.nl/vraag/bepaalde-dingen-gaat-letten-dingen.20564
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Huvie;

Bekend verschijnsel en we weten inmiddels ook hoe het heet. Ik weet wel dat het zich in veel mindere mate voordoet als je een Lamborghini Murcielago SV, een Pagani Zonda F, een Bugatti Veyron of een Koenigsegg CCXR zou hebben gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"go with the flow"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Huvie. Allereerst natuurlijk de herkenning. Je bent nu bewust geworden van een Aygo. Volgende fase (wellicht) is dat details van andere Aygo's je zullen doen opvallen bijv: kleur, wielen of een (nog) luxere uitvoering. Voorts door de huidige economie zijn er meer mensen die bewust voor een kleinere, minder kostbare auto gaan kiezen, dus toename van o.a. Aygo's. Overigens, kleine Toyota, maar met uitstekende techniek! Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding