Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede besteding om een kelder voor te gebruiken?

wij hebben onder onze garage een kelder van 7 mtr lang 4 mtr breed en 2.40 mtr hoog het is er altijd 5 graden en er is geen verwarming. Wat is een goede besteding om hem voor te gebruiken er staan nu wat spullen die we bijna nooit gebruiken. Wie heeft er ideeen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik denk dat alle genoemde dingen heus al wel een keer in huis besproken zijn (behalve dan misschien het hennep ding)
als je een passie of een hobby heb en de ruimte is ongeschikt kan je die altijd geschikt maken.
je zoekt nu naar die ene gedachte waar je nog niet opgekomen was. maar niemand hier weet wat je leuk vind en waar je van houd en wat het mag kosten. je zult dit met jezelf en evt parter moeten uitzoeken.
succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

- Thuisbioscoopje van creeeren
- Wijnkelder van maken
- Voorraadkast van maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de opslag van wijn, aardappelen en andre voedingsmiddelen.
Ook is dit een prima temperatuur om champignons te kweken.
Ik ken mensen die hebben er, na isolatie van de ruimte, een hangplek voor hun puberkinderen van gemaakt.

Toegevoegd na 32 seconden:
andre moet zijn: andere
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er je vooraat kelder van maken. Anders als voor je wijn? Of je schoonmoeder er laten wonen...........maar dat is een grapje:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Champignons kweken?

Toegevoegd na 9 minuten:
... of een nieuwe hobby: een donkere kamer (doka) om foto's te ontwikkelen/drukken, heel leuk om te doen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou er een schietbaan voor luchtbuks van kunnen maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsja, ik zou het wel weten... een paar banken, een radio een tvtje en een pooltafel. enn beetje zoals in de amerikaanse traditie bij de kings of queens & that 70's show zie je dat "basement concept" vaak terug. gewoon een plek waar je een beetje tot rust kan komen, of met vrienden kan zitten zonder dat anderen er last van hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er een heel gezellige logeerkamer van maken, als je een beetje investeert in de verlichting en de kleurtjes op de muren (en elektrische verwarming, en elektrische dekens, natuurlijk....) Juist omdat hij best groot is, kan je er een sprookje van maken.....
Mijn zusje heeft dat gedaan, en je bent als 'gast' dan weg uit het huiselijke gewoel, lekker op jezelf, zonder dat je extra last veroorzaakt door door het huis te lopen op de misschien gekste en meest ongelegen momenten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgelopen zomer hebben we geen lange hete periode gehad, maar ik weet nog eerdere zomers dat na zo'n lange hete periode de temperatuur in de slaapkamer ook opgelopen was tot 25 graden. Ik zou een moord gedaan hebben voor zo'n lekkere koele ruimte om te slapen. Ideetje??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je heel wat wietplantjes in kwijt !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe hobby?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk 's ochtends......, eerst een duik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin een hennepplantage... Oh nee dat mag ik niet zeggen zeker, dus dat zeg ik dan maar niet...

Maak er een zwembad van en/of ga haaien kweken in je zwembad...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima plaats om je winter of zomerbanden tijdelijk op te slaan,de ideale omgeving,en altijd je bier en fris op de goeie temperatuur,groentes bewaar je daar goed,je hebt de koelkast bijna niet meer nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag aan lokale cafe's of ze problemen hebben met het onderbrengen van hun buitenmeubels (stoelen en tafels).
Kan jij mooi je ruimte verhuren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding