moet een boeket rozen altijd uit een oneven aantal bestaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
7.7K

Antwoorden (6)

Nee hoor, voor mij niet Maar 3 staat leuker in een kleine vaas dan 2 stuks. Als het een grote bos is valt het toch niet op of het er 10 of 11 zijn.
amc
14 jaar geleden
Heb altijd gehoord dat er een oneven aantal bloemen(niet speciaal rozen) in een vaas moet staan! Maar waarom? Al balsemden ze me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
balsemden??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Balsen' wordt niet gedaan, maar doe je zelf (verliefd om je beminde heendraaien)
Dit moet uiteraard niet, maar bij een oneven aantal kun je de bloemen schikken alsof er een middelpunt is (de laatste en de rest eromheen). Dat geeft symbolisch degene weer die je de bloemen geeft. Maar bij grote bossen zie je dat nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoeft absoluut niet, maar probeer het maar eens uit met 4 of 5 rozen (bijvoorbeeld). Je zult gewoon proefondervindelijk vaststellen dat oneven mooier staat.
Bij 20 of 21 maakt het natuurlijk niet meer uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkklare onzin! Misschien wel in fabeltjesland....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast7982;

Wat een kul; nog nooit van gehoord. En trek je er vooral niets van aan, want rozen kunnen nog steeds niet tellen.