Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik wel zo diervriendelijk als ik een HUISmuis in het park uitzet, of een HUISspin buiten gooi?

gaan ze wel overleven buiten?

Rieneke1
14 jaar geleden
in: Wonen
3.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel aardig van je, al hou ik zelf die spinnen liever binnen,
maar dat is omdat ik een hekel heb aan de beesten die ze vangen.
Rieneke1
14 jaar geleden
ja dat snap ik, maar gelukkig vinden muggen me niet lekker ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BRrrrrr spinnen buiten zetten, Je bent een bikkel. En ik een watje want ik durf dat niet eens.
Rieneke1
14 jaar geleden
ik heb een spinnenvanger, ideaal! :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

tuurlijk, er zijn buiten ook genoeg kieren waar ze tussen kunnen kruipen. ik beschouw je niet als dierenbeul in ieder geval, ik zet altijd spinnen buiten.

Toegevoegd na 46 seconden:
en ze overleven het prima tussen stenen, in de schutting, en op een balkon e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die gaan nooit overleven. Want toen er geen huizen waren overleefden die diertjes ook niet ;)

Tuurlijk; Ze kruipen wel weer ergens naar binnen. Enne.. Huis muizen en Huis spinnen? Zijn dat soorten, of gewoon muizen en spinnen die vaak in huizen gevonden worden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja waarom niet, of je moet alle vervelende eigenschappen van die beestjes op de koop toe nemen en ze in huis houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn geen dieren die in je huis horen te zijn.Ze zijn er een keer per ongeluk binnengekomen.Het is dus diervriendelijk dat je ze in hun leefomgeving n.l. buiten terugzet.Er zijn mensen die ze in vallen laten lopen en doden of kapot trappen.Wat denk je zelf dat diervriendelijker is?Juist,je doet het helemaal goed!
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
wat mij betreft horen ze idd niet in m'n huis te zijn, maar daar denken ze zelf toch anders over.
een huismuis is geen verdwaalde bosmuis, maar een aparte soort.
Geen enkel probleem met die manier van handelen! De muis of spin zullen er wel niet blij mee zijn,dat ze uit hun holletje/web worden verwijderd,maar als ze het benul hadden om te kiezen tussen val en hak of uit huis te worden geplaatst,kozen ze beslist voor het laatste!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als uil zie je daar wel brood in natuurlijk ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding