Kan iemand mij een plaatje/foto tonen van hoe muizenpoep eruit ziet?

Als ik er op google vind ik alleen maar onzin dingen, maar misschien zoek ik wel verkeerd.
Ik heb ineens allerlei zwarte dingetjes in de keuken liggen, waarvan de één zegt dat het koffie is (die rook eraan), maar de ander (ik dus!) zegt dat het muizenpoep is. Wat doet koffie op je kast? Of onder je kast, of...overal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is de foto. Heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit is het dus precies, tnx!

Andere antwoorden (2)

Muizenpoep zijn volgens mij langwerpige zwarte keuteltjes.
Ik ga even voor je zoeken.

Toegevoegd na 56 seconden:
Ja:
Muizenuitwerpselen: Dun en langwerpig met een puntig eind, ongeveer 5 mm lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muizenpoepjes zijn rond aan de ene kant en hebben altijd een spits puntje aan de andere kant. Meestal met een haartje of stofje eraan.