Wat is de beste manier om wespen weg te houden?

Ik heb allerlei dingen gehoord tegen wespen, maar wat werkt nou echt??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Mijn ouders zetten buiten een bakje met water, stuk of 10 kruidnagels en een halve (doorgesneden) citroen. Wespen houden niet van die geur. Werkt goed!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wespen vertonen zich niet op plaatsen, waar de lucht van ammonia hangt. Men kan het beste schotels met water, waaraan een scheut ammonia is toegevoegd neerzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hou er zelf ook niet van, van die lucht. Jij wel ?
Je kan speciaale bakjes kopen , wespenvangers. Je hangt dit paar meter vandaan waar je zit. Je doet er limonade in. De wespen vlieger er in, maar omdat ze alleen omhoog kunnen vliegen kunnen ze er niet meer uit.

Elektriche vliegenmepper bij de hand is ook wel handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergens in de buurt een bakje met ranja zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de geur van citroen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wierrook stokjes aansteken geur maakt niet uit