Ik ben al een tijdje op zoek naar 'biokill', een middel tegen gevaarlijk ongedierte. Weet iemand waar ik dat in Nederland kan kopen?

Dus: niet in België of van een Belgische site!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schijnt voor de meeste warmbloedige dieren (mensen, honden, knaagdieren, enz) niet gevaarlijk te zijn, alleen voor katten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een probleem met katten dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Logisch, het gaat om de koudbloedige dieren, ik zeg toch 'gevaarlijk ongedierte'; daarmee bedoel ik teken, vliegen, muggen, vlooien, enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Los van de teken en een serie spinnetjes die in Nederland niet of nauwelijks voorkomen kan ik de link tussen ongedierte en gevaarlijk (nog) niet plaatsen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook niet specifiek gezegd dat gevaarlijk, gevaarlijk voor mensen betekende. Ik bedoel namelijk honden en cavia's.
Trouwens, dit geldt voor elk dier (dus ook mens:)
Vlooien kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn; bij een plaag kan het dier bloedarmoede krijgen.
Ook muggen kunnen gevaarlijk zijn; ze kunnen ziektes verspreiden zoals Malaria. Vliegen kunnen voor cavia's een gevaar zijn, hoewel het bij konijnen veel vaker voorkomt; dat is dat ze eitjes leggen rond of in de anus, en de larven eten dan het dier van binnenuit op.

Het beste antwoord

Ik heb de volgende Nederlandse website gevonden die het verkoopt.