beschreven in het kort op de site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Neem een tak/steel van ongeveer 15 cm lengte en een dikte van ongeveer 1.2 cm.

2. Zaag nu op 2 cm vanaf het mondstuk verticaal een snede tot ongeveer de helft van het pijpje.

3. Zaag nu 1cm verder als de verticale snede, een schuine snede die aansluit aan de verticale snede.

4. Als laatste moet een vulstuk van een takje gemaakt worden. Deze moet er goed passend erin worden gemaakt. Het vulstuk wordt via het mondstuk de fluit ingeduwd. Deze moet ook 2 cm lang zijn en aan de bovenkant enkele mm zijn afgevlakt.

De fluit is nu klaar voor gebruik!