Waar koop ik een spaarvarken die alleen te openen is door het kapot te maken?

Ik ben op zoek naar een spaarvarken/spaarpot die je alleen kan openen door het stuk te maken.

Ik weet dat er bij bigbazar een 'spaarvarken in een stalletje met hamer' word verkocht maar ik zoek een andere. (het is een kado en deze heb ik namelijk al gegeven.)

winkel of online shop maakt niet uit! ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K

Antwoorden (1)

Bij Blokker, de Wibra en Zeeman verkopen ze spaarpotten (spaarblikken) die enkel te openen zijn d.m.v. een blikopener of hamer. Deze kosten 1 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt die met eurobiljetten er op? Maar dat is geen varken uiteraard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga eens kijken. +