Deze komt van een 2e hands winkel in België, http://goo.gl/a71Ex
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Topcom Twintalker 9000 kom je alleen nog tegen op de 2dehands site's
en dan moet je altijd maar afwachten of het allemaal nog goed werkt.
Maar de Topcom Twintalker 9500 Airsoft is een
hele goeie vervanger voor dit type wat jij zoekt.
Je moet maar eens bij Conrad kijken die heeft een heel assortiment Topcom modellen
(bron)

Toegevoegd na 52 minuten:
Is dit dan wat ?
(bron 3)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja weet je wat het Probleem is, waarom ik juist op zoek ben naar die 9000? Ik ga met 3 auto's op vakantie. We willen graag onderling met elkaar communiceren via de porto. Maar de mensen uit de andere 2 auto's hebben juist de 9000. Dus ik moet er 1 hebben die op dezelfde kanalen kan. Ik heb vorig jaar een andere mee genomen, ik kon hun wel ontvangen, maar niet naar hun verzenden. Ik hoop dat ik duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik snap het.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Die link had ik al van Seem :-)
Jammer dat dit een verkoper uit België is. Maar misschien dat ik daar nog wat mee doe, ik heb tot februari de tijd.