is het waar dat als je een bruidsjurk koopt dat er wordt gekeken naar de postcode zodat er maar 1 bruidsjurk per gemeente beschikbaar is?

dit heb ik gehoord maar wist niet of het waar is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Nee, dat zal ze niets interesseren, ze willen verkopen. Ook trouwen er heel veel meisjes in een andere gemeente als waar ze op dat moment wonen dus erg veel zin heeft het niet. Als je je hier zorgen over maakt moet je vragen hoe vaak ze jouw model maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
a zo, ja mijn schoonmoederzei me dat. Zij had vroeger ook een bruidsjurk gekocht en die verkoper zei aan haar dat ze dat deden zodat ze bv in haarlem niet met de zelfde bruidsjurk liepen of zoiets
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, misschien vroeger maar toen trouwde men ook meer in de gemeente waar men vandaan kwam. Maar echt niet bij een gewone winkel hoor, dan moet je wel bij de wat exclusievere zaken zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok thanks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat er een andere antwoordgever kwam met een link waar het gedaan wordt maar ik vind het meer een vorm van reclame maken. Het kan ook alleen als je contacten hebt in het hele land met meerdere filialen of echt een dure zaak hebt. In onze gemeente zijn wel vier verschillende postcodes, hoe gaan ze dat doen? Verder zou ik trouwen in weer een andere postcode want hier is geen gemeentehuis. Tot waar rekt zo iets? Verder loop je nog steeds de kans dat er voor of na jou een bruid komt met dezelfde jurk, gewoon omdat die elders woont.
Meer reclame dan dat je er wat aan hebt.

Andere antwoorden (2)

Nee niet helemaal. Er zijn Exclusieve Bruidsjurken ontwerpers/verkopers die dat wel doen. Maar bij lange na niet allemaal! Dat zou ook helemaal niet moetenkunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok dankjewel
Dit zou op kunnen gaan, voor gewone kleding, die je in het openbaar draagt, maar niet voor een bruidsjurk, die je in de kerk,gemeentehuis of feestzaal draagt.
Dat zijn namelijk exclusieve plaatsen, waar slechts één bruid tegelijkertijd aanwezig is, zodat 2 bruiden elkaar niet tegen zullen komen.
Dus het verhaal is een broodje brui....eh aap.