waar kan ik goedkope graffiti spuitbussen kopen in Meppel?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil gaan taggen, alleen ik weet niet waar je de spuitbussen goedkoop kan kopen, ik wil gewoon bij een winkel en niet via internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K

Antwoorden (2)

Bij de Action, voor 2,20/bus. Keuze kleuren beperkt:

http://www.action.nl/winkels/-p/prefix2/m
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Graffiti is illegaal! Waarom iemand helpen met dingen die tegen de wet zijn?!
Bij de Kwantum hebben ze volop keus in spuitbussen, die kosten rond de 3 a 4 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Graffiti is illegaal! Waarom iemand helpen met dingen die tegen de wet zijn?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn plekken waar je legaal graffiti mag aanbrengen, vraagsteller heeft niet aangegeven waar hij/zij de graffiti wil aanbrengen, zolang de verdachte niet schuldig is bevonden door de rechter, is hij verdachte en geen dader.
Jij trekt conclusies, die helemaal niet te trekken zijn en beschuldigd iemand van het voorbereiden van een misdaad, terwijl dat helemaal (nog) niet aan de orde is.
Antoni
11 jaar geleden
De vraagsteller geeft aan dat hij wil gaan taggen. Een tag is een soort handtekening van de graffitispuiter, waaraan anderen die graffitispuiter herkennen. Tags wil iemand op zoveel mogelijk plekken neerzetten, zodat iedereen overal zijn handtekening ziet, vooral op plekken waar dat niet mag! Zo dwingt hij in de graffitiwereld nog meer respect af... Tags zijn bedoeld om de graffitispuiter beroemd/berucht te maken. Het op verboden plekken spuiten van zijn tag, maakt het voor de graffitispuiter extra uitdagend en spannend. Mij lijkt het toch dat er voor het aanbrengen van tags veel te weinig legale plekken zijn in Nederland.