Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

altijd als ik voorbij detectiepoortjes komt gaat de pieper af... wat moet ik doen?

Toegevoegd na 14 uur:
ik bedoel de detectiepoortjes in winkels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha Ceacar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel goed kijken of er iets in de voering etc van je jas zit. Mijn man had een jas van C&A en daar zit iets van IN de jas genaaid wat vaak na een jaar ongeveer weer actief wordt. We waren in een tuincentrum en daar ging de pieper af en de eerste vraag die ze stelden was: heeft u een jas van C&A aan? Jawel dus. De man wist precies wat hij moest zoeken: een labeltje en dat heeft hij eruit geknipt.

Je kunt als je het zo niet kunt oplossen in ieder geval teruggaan naar de winkel waar je je jas hebt gekocht, daar zit het probleem en zij kunnen het oplossen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Oh ik las blijkbaar dat het om een jas ging, het kan natuurlijk ook iets anders zijn maar daar geldt hetzelfde voor: goed checken of je ergens iets kan vinden wat je weg kan knippen. De hema heeft ook van die labeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij 1 van de winkels je tas leeghalen en alles er 1 voor 1 doorheen halen, het kan in je portemonnee, in een oude lippenstift of je agenda zitten. Nog niet gevonden, dan jas uit en jas erdoor, daarna zwaai je met 1 schoen tegelijk door het poortje, als je dat allemaal gedaan hebt, zal de pieper wel tevoorschijn zijn gekomen en kunnen ze je er in de winkel vanaf helpen, schaam je vooral niet, dit overkomt iedereen wel eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal wel je pasjes.uit je portemonnee, voor je ze over de magneet gaan. En je telefoon mag ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding