Jurk terug brengen andere vestiging (new Look) niet mogelijk volgende medewerkers. Wat zijn mijn rechten?

Een vriendin van mij heeft een jurk gekocht bij de New Look in r'dam. (geen V&D vestiging). Ze is er thuis achter gekomen dat de jurk kapot is en wil hem terug brengen naar de New Look (wel een V&D vestiging).
Dit schijnt niet te kunnen volgens medewerkers van zowel de winkel in r'dam als de V&D vestiging. Ik heb aangeboden om mee gaan om de jurk terug te brengen want zover ik weet moet dit gewoon kunnen. Heb ik hier gelijk in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou contact opnemen met het hoofdkantoor, ik kan helaas alleen een engels email adres vinden.
http://m.newlook.com/mcs/publish/3414/50563

Het beste antwoord

Nee, je hebt geen gelijk, er zijn winkels die V&D als eigenaar hebben en winkels die een andere ondernemer als eigenaar hebben. Een winkel met een andere eigenaar is niet verantwoordelijk voor de retouren van een andere winkelier, je zal dus echt terugmoeten naar Rotterdam, want de kans is groot, dat de eigenaar van de winkel in Rotterdam, alleen in Rotterdam een winkel heeft. Je kunt natuurlijk wel even kontakt opnemen met de winkel en vragen waar je wel kunt ruilen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord Crea!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!