Waarom krijg ik geen korting als ik geen airmiles heb?

Omdat ik niet meedoe aan airmiles laat ik veel geld liggen. Waarom krijg ik dat niet terug door lagere prijzen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (2)

het is de bedoeling dat je door die airmiles meer gaat consumeren. je gaat goedkoper een dagje naar een pretpark, maar men gaat er van uit dat je daar toch wel iets eet en drinkt, en zonder die korting was je misschien niet gegaan.
Dus het levert geld op. Jou korting geven omdat je geen airmiles neemt levert geen extra te verwachten geld op
11 jaar geleden
Het is een beloningssysteem.
Door deze kaart kunnen ze het koop gedrag van een persoon bijhouden en dat is waardevol voor veel bedrijven.
Omde consument mee te laten doen aan dit onderzoek, moet er iets tegenoverstaan, en dat is deze spaaractie, waar je kan sparen voor korting.