In welke winkels worden er allemaal Halloween Artikelen verkocht?

Het is niet voor halloween, maar ik heb een Spookhuis gemaakt op me kamer.
Nu komt Halloween er natuurlijk ook aan, dus doen er vast wel wat winkels mee.
Wat ik al weet is dat de Xenos ook altijd wel iets verkoopt.
Maar het gaat vooral om artikelen met licht en geluid, weet iemand meer winkels waar zulke artikelen worden verkocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Check ook.internet. Veel webshops verkopen dergelijke middelen :)

Het beste antwoord

Het valt mij elk jaar weer op dat tuincentra als groenrijk ook helemaal vol liggen met Halloweenspul.

Het licht en geluid spul zul je minder vaak vinden in de winkels in Nederland, ik denk dat je daarvoor op internet moet zijn. Hier gaat het vooral om het versieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-

Andere antwoorden (3)

Xenos is misschien toch wel de winkel waar je het meest kans hebt op slagen. Of in een verkleedwinkel. Maar het ligt eraan wat voor licht artikelen je zoekt. Gaat het om lampjes met pompoentjes eraan of iets anders? Want dan kun je bij xenos heel goed slagen. Je moet alleen nog even wachten. Want Halloween is nog niet. Ik zou volgende maand eens bij de xenos binnenlopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord.
Het is er al bij Xenos!:D
Ja, of kleine dingetjes, maar het mag ook wel echt een pop zijn met licht en geluid, als ik het daarna maar kwijt ken, dus dat je het op kan vouwen ofzo.
Ik heb nu bijv ook een pop die heel groot is, maar het is eigelijk alleen een hoofd met lampjes en de handen en voeten bewegen, maar je kan dat doek helemaal eromheen doen en dan is het weer klein, zulke dingen ook.
En dingen die dan dus op geluid of beweging reageren.
je kan hele leuke dingen voor Halloween kopen in feest winkels maar of het er al is weet ik niet zeker,misschien nog even wachten maar je zou altijd kunnen kijken
met feest winkels bedoel ik waar je carnaval/voetbal/en feestartikelen kunt kopen

Toegevoegd na 6 minuten:
misschien vind je hier iets leuks voor je kamer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action hebben ze ook het een en 't ander.