Wat is het verschil tussen Mediamarkt en Saturn, of is het één pot nat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een pot nat wat betreft de artikelen die je er vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, ik ga er alleen heen om te kijken hoe een artikel er echt uitziet.

Antwoorden (2)

Saturn en Mediamarkt behoren tot eenzelfde concern , namelijk Metro ofwel het Makro-concern.Het hoofdkantoor bevindt zich in Ingoldstad-Duitsland.

Toegevoegd na 42 minuten:
Het bedrijf is opgezet door de Nederlandse Steenkolen Handelsvereniging (SHV). Per 1 januari 1998 heeft SHV de Europese Makro's verkocht aan de Duitse METRO Group, eigenaar van onder andere Mediamarkt. SHV is anno 2011 nog steeds eigenaar van de Makro-vestigingen in Azië en Zuid-Amerika .]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De naam ;)