Ik ben sinds kort geintreseerd in wierook weet iemand waar je een goedkope wierook houder in Hilversum kunt kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik prik zo ook wel in een waxinelichtje, naast het lontje. Schoteltje eronder en ik heb een handig wierookhoudertje voor buiten...niet mooi, maar wel handig :-)

Antwoorden (6)

Bij de tuinen... In het planten centrum. In van de ' oosterse' troep winkeltjes. Bij de toko
Of je pakt een potje aarde en steekt het stokje daarin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xenos! En nog een heleboel verschillende ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het winkelcentrum bij de uitgang van de V&D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je toko mee sin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee of die zo heet... Maar je hebt op de eerste verdieping bij de La Place een uitgang naar het winkelcentrum. Daar zit een Toko waar ze dit ook ongetwijfeld verkopen. En niet duur.
Yimay!!! Hebben ze achter in de winkel super veel! Is vlak naast de xenos op de Groest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet niet of er in Hilversum een is maar de action heeft ze vast ook voor niet veel geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de markt en bij een new age-winkel!