Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de jouwextravoordeelkaart van Kruidvat ook geldig in de Belgische filialen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet. De Belgische filialen kennen de jouwextravoordeelkaart helemaal niet. Bekijk de NL website, waar direct aan de rechterkant de voordeelkaart in beeld komt, en daarna de Belgische Kruidvat-site, waar die kaart helemaal niet te vinden is.

De regels zijn er ook duidelijk over (zie de laatste zin):

"Kan ik mijn extravoordeelkaart gebruiken en punten sparen met mijn aankopen via de webshop?

Alleen op Jouw extra aanbiedingen die alleen via internet te bestellen zijn, ontvang je spaarpunten. Deze punten worden 1 x per week bijgeschreven op je saldo Voor de overige artikelen die je via internet koopt spaar je geen punten. Je kunt verder alleen punten sparen bij artikelen die je in één van de Kruidvatfilialen in Nederland koopt."

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/kv_faq_fs/S2/13010000031847-13010000000599/faq_klservice_jevnw_rubriek_punten.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding