Ik heb een poster besteld bij de HEMA, krijg ik een mailtje als ik hem op kan komen halen of kan ik hem bijv. gewoon morgen ophalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar dit leek me net zo handig :)

Antwoorden (2)

Je krijgt een mailtje als hij voor je klaar ligt. Als je niet kan wachten, kan je ook met een (screen)printje van je bestelling naar de Hema gaan en kijken of hij er al ligt/in voorraad hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wordt gebeld als het product is aangekomen. Had ik twee weken geleden nog met een bestelde beker.