Waar in Huizen-Noord Holland kun je een wavel tang kopen? En wat zou ongeveer de prijs zijn?

Nou ik zit elke avond 15 a 20 vlechten in mijn haar te doen zodat ik de volgende dag kleine krullen heb, alleen dat is teveel moeite elke keer 1 uur lang, toen bedacht ik dat je met een wavel tang precies hetzelfde kan krijgen, maar waar en hoe duur in noord- Holland Huizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Ik ben niet bekend in Huizen, maar wafeltangen verkopen ze (bijna) overal waar elektronica verkocht wordt, dus bij Blokker, Marskramer, EP, Expert, Media Markt en Kijkshop, er zit vast wel zo'n winkel in Huizen of omgeving.
De prijs is afhankelijk van het merk, ik denk dat je tussen de 20 en 40 euro kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt, ik ga meteen kijken ! Groeten, Pieternel.