Hoeveel kost iPhone simlockvrij maken buurt Eindhoven?

Hoeveel kost graag ook een bron

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Antwoorden (3)

je kunt terecht bij gsm eindhoven zit op de barrierweg je kunt ze bellen zie site www.gsm.eindhoven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sowieso ben je afhankelijk van wie het doet. reken op een gemiddelde prijs van een gemiddelde tijd. 50 euro. Maar als ze langer bezig zijn ( kan zomaar dat het om een of andere reden 'langer duurt' ( ze kunnen alles zeggen) dat de prijs hoger wordt. Vraag daarom een offerte op papier. Wat je kunt doen is op marktplaats kijken in eindhoven en zoeken op: iphone unlocken

Een voorbeeld:

http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/reparatie-en-onderhoud-telecommunicatie/39097-gsm-world.html?previousPage=lr&return=eJwtjF0KwjAQhO9SaB%2FbJEXBlCL1JqGJJCTdLN1URfHubtWn%2BeaHMVrqV9BiIC2PJ12RM%2BvsB18K6q6LGR20i1ljwWRMoRZS95u06PH8SKNsLI0l1%2F0k6%2F5iAwNrKqzPgIx0tfRvcU8Fw8LFBNvi1jCzjXe2LoD1%2BeagVgclAvoM7osbpDxHnmXa31WDuI2iGt4fahE7wg%3D%3D&df=1&fta=eNotTlsKgzAQvMtC%2Bx2tYDuLV%2BgVJDSphsYkNImVindvlLI%2FMzvMQ6LFGnEF5bftZ2kjcaE30GK76qxilzwqVgZsE74mcHyqWD4hQfAU4PKk3%2BbBrw%2B0cWr0s3anWpgweqcLyM76x4t9NKjPIeRO7AUNKMhBE5sSFXEBGXU0tyCxHLezqgjJB6lib7Ub0rgbmiKUfZNc%2Bj2j2NQRUoPkh%2Fj%2BhzOxhMC6bT8%2FfUjH&fta_ind=5&fs=1

hier zie je prijs op aanvraag. Dat is omdat ze jouw foon nog moeten zien. ( welke firmware en hoeveel werk het gaat kosten)

De reviews zijn overigens wel goed van dit bedrijf maar ( wie heeft ze geschreven...) ook dat hoeft niet veel te zeggen helaas...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is gewoon verplicht! Gratis te doen door je provider na een jaar. Je hebt er niet bij gezet hoe lang je al een contract hebt.

Het eerder simlock vrij maken is ook een simpele handeling, waar meestal teveel voor wordt gevraagd. Vanzelfsprekend zullen telecomwinkels hier niet aan meewerken.