Zijn er zaken rond Eindhoven die CD's inkopen?

Ik wil mijn oude CD's kwijt. Ik speel ze nooit meer af. Als ik google op CD's inkoop krijg ik als tip de platenboef, maar die zitten in Rotterdam.

Weet iemand een zaak in Eindhoven die CD's inkoopt? Categorie is vooral popmuziek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
jc54
11 jaar geleden
Advertentie op marktplaats, onder de noemer: "verzameling nostalgie".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Breng ze naar de Emmaus.
Steun je nog een goed doel.
Voor die paar centen die je er voor zou krijgen,
is een goed gevoel toch ook wat waard?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nostalgie? Het zijn wel alle grote namen als de Beatles, Bob Dylan, Creedance Clearwater Revival, Simon & Garfunkel hoor! ;o) Maar serieus, bedoel je dat ik ze te koop moet zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om iets van 300 CD's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, maar ik luister ze wel, maar niet als CD. Het staat in de weg. Ik wil zoveel mogelijk digitaal hebben. Boeken, Muziek, films, facturen, bonnen. etc.

Het beste antwoord

Memory Music, Gestelsestraat 88 in Eindhoven.
Op hun Hyves pagina staat "inkoop & verkoop", maar hoe kritisch ze zijn op je aanbod weet ik niet.