Waar kan ik een goeie waterpijp kopen?

hallo,

ik zoek een waterpijp rond de 65cm.
en met 2 slangen, en hij moet goed en veel rook geven.
prijs maakt niet zo heel veel uit.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (5)

Caïro, maar zoek in de niet-touristische buurten. Dan krijg je veel meer, voor veel minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig kun je vaak al in een goede tabakswinkel terecht voor echte waterpijpen.
11 jaar geleden
als je in een wat grotere gemeente woont, zal je wel een new age-winkeltje in de buurt hebben waar je bijvoorbeeld ook wierook kunt kopen en waterpijpen dus.
ook online is die mogelijkheid er.

Print
Kijk volledige grootte
shisha / waterpijp ''Alexandria'' met 2 slangen - 58 cm hoog !
Kleur: Zwart
Meer details

€ 45,00 incl. BTW
Referentie: 505060

Aantal:

MEER INFORMATIE
Prachtige, klassieke shisha.Waterpijp met zwarte vaas. Deze waterpijp biedt alles dat je als fanatiek waterpijproker nodig hebt.
Model: Alexandria (505060)
Adviesprijs elders: € 52.50 ,- nu bij ons € 45.-
leverbaar in: Zwart
compleet met: tang, 1 gratis rolletje kooltjes en windkap (handig voor buiten)
Deze Waterpijp wordt geleverd in een handige tas!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk ook op waterpijpcenter Veel soorten waterpijp voor weinig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In marokko hebben ze hele goede waterpijpen en toebehoren