Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik draaidoppen kopen voor mij opblaas zwembad ?

Ik heb vorig jaar een opblaas zwembad gekocht . Maar ik heb een probleem ik kan de draaidoppen niet meer vinden waarmee je het lucht snel kan laten weglopen. Kan iemand mij helpen waar ik van die doppen kan kopen. ( ik heb een dubbele opblaas zwembad met 2 lagen dus ik heb ook 2 draaidoppen nodig ).

Alvast bedankt voor u medewerking

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt deze niet in de winkel kopen, maar mogelijk bestellen Bij Intex Corp.

Het kantoor is geopend op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur, tussen 12.30 en 13.30 uur zijn ze telefonisch niet bereikbaar vanwege lunchpauze. Telefoonnummer voor vragen: 0165-593939. Klanten uit België kunnen zich wenden tot de agent: intex@nicotoy.be of Vermelde prijzen zijn per stuk, incl. BTW, excl. verzendkosten. Na het plaatsen van een bestelling zult u zo spoedig mogelijk een e-mail met betaalgegevens ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze dinsdag even bellen. Dit onderdeel slijt doorgaans niet, dus het kan een niet gangbaar onderdeel zijn dat je niet zomaar kunt bestellen via een formulier. Misschien kunnen ze je nieuwe sturen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding