Bij een feestwinkel.
Of deze site's:http://www.punteronline.nl/Webwinkel-Product-2014874/12-Plastic-Wijnglazen-Duni.html

http://www.budgetland.nl/wijnglas-wegwerp-plastic-20-stuks-p-3766.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

volgens mij heeft hema ze
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
groothandels, zoals Hanos, Makro, Sligro.

Je hebt een klantenpas nodig, om daar te kunnen kopen, maar de meeste mensen hebben in een vrienden/ kennissenkring wel iemand, die zo'n pas heeft en even wil uitlenen.
11 jaar geleden
Bij de meeste kampeershops verkopen ze het welbekende merk "Mepal". Die verkopen kunstofserviezen. Campingservies noemen wij dat. Prima spul, gaat lang mee en is (vrijwel) onbreekbaar.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Da's geen wegwerp.
MissBiggie
11 jaar geleden
Dat stond er toen nog niet bij ... Je KAN het natuurlijk wel weggooien maar dat is zonde.
bij de Action
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hema, blokker, xenos... denk dat zij ze wel hebben.
11 jaar geleden
Bij Albert Heijn ! Ze hebben een ruime sortering, van groot tot klein. Proost !!