Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is labeldiscounter.com betrouwbaar?

Ik wil dymo labels kopen. Maar als ik die prijzen daar zie lijkt het bijna te mooi om waar te zijn. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Webshop heeft een Webshop Keurmerk en de vertalingen zijn professioneel gedaan. Lijkt wel te kloppen. Ik zou ze voor de zekerheid even bellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja! Heb ze laatst besteld voor m'n bedrijf en inderdaad veel goedkoper dan andere aanbieders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ken de eigenaar. Een erg betrouwbare partij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
En hoe weten wij dan of jouw antwoord betrouwbaar is? In principe zou iedereen dit kunnen beweren....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat je vrij om het niet te geloven, maar als we zo gaan beginnen dan kunnen we elk persoonlijk antwoord wel ter discussie gaan stellen.
Dymo is gewoon belachelijk duur, dus ik denk dat dit wel klopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn bepaalde (ehm.. ) groepen die hun logo laten zien op een site. Hieraan kun je zien of het betrouwbaar is. In dit geval staat er een logo van ; 'ogone'

Je kan ook nog even bij de bron kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij bron 2 staat informatie over 'ogone'.

Op labeldiscounter staat het volgende:
De transacties die worden verricht op LabelDiscounter.com, worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met LabelDiscounter.com en/of uw bank worden geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding