Zijn alle voorraden van oa Primera hetzelfde?

Ik wil graag weten, waar er nog black death sigaretten verkocht worden. Iemand heeft verteld ,in een primera in eindhoven, maar ik woon in enschede. Dus als ze die in eindhoven verkopen, verkopen ze die dan ook in enschede? En als u weet waar er black death sigaretten verkocht worden, zou ik dat ook graag willen weten. Dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Nee, wel van de basismerken. Maar als jij naar Primera gaat en zegt een slof af te nemen dan doen ze een bestelling en heb je het binnen 2 dagen. Wel eerst betalen.