Bij de Makro en ik heb het ook weleens gezien bij een snackbar waar je joppiesaus kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de jumbo.. Staat in het koelvak.. Bij de kaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de MCD(supermarkt) hebben ze grote flessen Joppiesaus en ook eigengemaakte in een bakje.
Mijn broer is er gek op,wij hebben het altijd in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jumbo, Albert Heijn, Makro.. best veel eingelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in de buurt of in de Achterhoek woont, kun je het beste naar de fabriek zelf gaan, deze verkopen gewoon aan particulieren, grotere verpakkingen en voor een betere prijs dan in de winkels. Haal er regelmatig en bevalt mij veel beter.
Elite in Neede.
http://www.elite-neede.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hanos maar dat is welvrij prijzig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in drenthe gewoon bij de Plus supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In elk geval al langere tijd bij C1000 en Jumbo en sinds kort ook bij Albert Heijn.

Toegevoegd na 23 uur:
Een misverstand is dat Joppie in de supermarkt bij de mayonaises staat. Joppie staat altijd in de koeling vanwege de beperkte houdbaarheid. Koop daarom niet meer dan één fles.
Een jaar geleden trof ik Joppie aan in een kleine AH-supermarkt (Gorredijk), maar niet in een grote AH-supermarkt (Zwolle), terwijl ze beide vanuit hetzelfde magazijn in Zwolle worden bevoorraad. Ik heb dat in de grote supermarkt kenbaar gemaakt; nu is Joppie hier wel verkrijgbaar.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in de C1000 niet, heb vanmiddag nog gekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die knuppels hier hebben het ook niet (en ik vind het ZO lekker!) :-/
Bijna alle supermarkten, maar het staat idd altijd in de koeling en niet bij de mayo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sausen staan nooit in de koeling in de supermarkt en bij niet alle supermarkten hebben ze deze saus. Heb C1000 gekeken en zaterdag bij Coop beiden hadden ze het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze c1000 heeft het wel en Jippie staat wel degelijk altijd in het koelvak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze c1000 heeft het wel en Joppie staat wel degelijk altijd in het koelvak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eigengemaakte Joppiesaus staat bij de MCD ook in de koeling,de flessen Joppiesaus niet(staat bij de mayo/ketchup enz)